• Home
  • Sajak tuk ma tersayang ....

    Monday


    Aku masih ingat
    dan akan terus ingat
    sehingga akhir hayat
    dulu engkau banyak menderita

    aku masih ingat
    dulu engkau banyak menangis
    aku masih ingat
    dulu engkau banyak berkorban
    apa saja

    aku masih ingat
    dulu engkau berbalut ketabahan
    membesarkan aku mengenal kemanusiaan
    aku masih ingat
    dulu engkau berlantaikan semangat
    mengasuh aku menjadi insan beriman

    aku masih ingat
    dulu engkau berdinding kegigihan
    mendidik aku menjadi anak soleh

    aku masih ingat
    dulu engkau merumahkan setia
    memelihara aku dengan kasih sayang
    menjadi manusia berguna

    aku masih ingat….
    aku masih ingat….
    tak kan mudah aku lupa
    karana jasamu tak terbalas semuanya
    karana tak terenang sepenuhnya
    di laut budimu

    MA ........... !!!!!!!!!!! selamat hari lahir ....
    moge ALLAH memberi rahmat , panjang umur , murah rezeki n evrthg lah ,
    owg taw ma tabah hadapi semua dugaan ...
    owg nak jadi macam ma .. selalu sabar ..
    chaiyok ma ! love love love love u ma sooo mucchh ~!!!
    syg ma sgt2 .... :)

    0 comments:

    Post a Comment