• Home
  • Kalau binatang ada facebook, apa agaknya status mereka?

    Sunday

    Seronok membaca status rakan-rakan di facebook, ada yang hari-hari update status, ada yang setiap jam tapi ada masalah jika update setiap 15 minit.
    Bagaimana pula kalau binatang ada facebook, agaknya apa status mereka?
    Cicak : tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih….
    Nyamuk : abis ronda rumah Ajoi….kenyang burp, Alhamdulillah.
    Aedes: baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!
    Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh!
    Cicak : isteriku tersepit pintu
    Kucing Betina: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”
    Ayam : kawan2…kalu esok gw tak update…bererti gw uda di goreng….i luv u all….ToT
    Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS
    Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap … baru beli videocam baru …

    2 comments:

    1. Unknown said...:

      terbaik.........

    Post a Comment